Followers

Tuesday, December 20, 2011

oder dari puan faeza dan cik sakinah

oder masa hujung mggu baru ni..
puan faeza yg mak buyong ni merupakan jiran depan rmh aku..
oder utk mkn2 dan bawa blik rmh MIL nya..
mengidam nak makan katanya..
aku kena asah semula skill wat cheese tart ni..
skill nak wat shell dia la..
puan faeza oder 50pcs blueberry cheese tart n 50pcs coklat cheese tart..
saiz S
 
50pcs blueberry cheese tart
 
50pcs choc cheese tart
pas tu, di hari yang hening dan aman damai..
aku dikejutkan dari BBM aku..
tit..tit..
cik sakinah oder tembak kat aku..
nasib baik ada shell lebeh..
aku offer 30 ketui coz yg tu je tinggal..
 
30pcs blueberry chhese tart utk cik sakinah..
cheese tart ni klau nak oder kna bgtau at least 2 hari awal..
utk aku prepared kulitnya itu..
happy eating..
kalau x sedap diam2 je la ye..
almaklumla..
amatur jek...

No comments:

Post a Comment